Friday 8 March 2013

MOVE ON

Assalammualaikum & hi :-)

Move on bagi aku ialah, belajar terime, belajar redha dgn ketentuan dari Ilahi. Belajar untuk tidak menolak takdir dan ketentuan dari Allah s.w.t. Walaupun hakikatnya aku susah tersangat utk terime semue ni. tp aku gagah kan diri aku, kuat kan diri aku untuk org di sekeliling aku yg lebih menyayangi aku. Terutame sekali, mama ayah, adik2 aku, family, kwn2 aku yg terdekat. Alhamdulillah. aku berjaya move on. Semue ni kuasa Allah. Dari dulu aku bertahan, pertahan kan, dan terus bertahan. Tp kalau dah memang die bukan jodoh aku, maka... bukan lah kan. Seteruk mane pun yg die dh buat pd aku, Alhamdulillah.. aku maafkan dia, aku terime ujian dari Allah dan aku hargai. Selebihnya biar Allah yg tentukan. Semoga Allah bagi kekuatan pd aku. Semoga akan ade kemanisan yg datang dlm hidup aku nnti.. Semoga Allah temukan aku dgn sesorang yg lebih baik dan blh membimbing diri aku ke jalan yg benar..



p/s: amin .... Thank you !!! 

No comments:

Post a Comment