Sunday 3 March 2013

EL MARINO BLANC

Assalammualaikum & hi :-)

Korang semue tahu x, sekarang ni byk sgt collegen yg ade kat pasaran skrg kan. Maklum la, dunia makin pesat membangun. Manusia semua makin pandai & bijak2 nk mencipta sesuatu yg baru. Aku pulak jenis xamik port pasal semue ni. TP pasal 1 product ni aku amik port & tersangat lah suka.SO, aku nk kongsi kan korang ape product yg aku gunekan. Masa mule2 kenal, aku dh terpikat & terus nk gune..

EL MARINO BLANC




Ni lah dia, EL MARINO BLANC ...
Kalau korang nk tahu, product ni bukan calang2 punye product tau. Product kecantikkan dan penjagaan kulit yang aku perkenalkan kat korang ni product bertaraf antara bangsa ok! * dengan muke banggenye aku* huhu

APAKAH FUNGSI EL MARINO BLANC?



APe yg buat aku tertarik dgn product ni?
Kalau korang nk tahu terdapat 3 Teknologi unik yg digunekan, 4 kaedah perlindungan, 5 aksi sasaran.
aku paling tertarik dengan 4 kaedah perlindungan yg terdapat pada EL MARINO BLANC COLLEGEN.

1. 100% mengurangkan kedutan
2. 100% memejalkan kulit
3. 85% meningkatkan kehalusan kulit
4. 69% mencerahkan tompok hitam

APA BAHAN2 YG TERDAPAT DLM EL MARINO BLANC?



 kandungan semula jadi kan? BUAH DELIMA.
Jus Delima baru2 ni telah diundi oleh pembaca Reader Digest dan dipilih sebagai 
" Buah unggul Antioksidan yang paling Berkhasiat"
Kandungannya yg kaya dengan vitamin A,C,E asid folik, besi, potosium dan kalsium untk melembap dan menjaga sel-sel kulit.

For all muslim, don't worry k. This product is HALAL.
SO, aku dah cite punye panjang ni korang berminat x?huhu
act, aku tgh try this product. U all semue just wait n see k.Perubahan muke aku....* hahaa

p/s: Thank you for reading this entry, nanty kan entry seterusnye k. Ade yg berminat ke?


No comments:

Post a Comment