Sunday 3 March 2013

why 's engaged day merangkap wedding's day :-)

 Assalammualaikum :-)

Hari ni ialah 3.3.2013 adalah hari terindah untuk kawan aku Nurul Wahida, tp malang nya aku xdpt dtg ke majlis perkahwinan die. Act, entry kali ni aku nk tunjuk kn kat korang engaged day die. Aku cume dpt dtg time die tunang je.. For madam wahida.. i m sorry dear. Aku xdpt dtg sbb atok aku sakit. Please pray for my grandma :-(

Korang2 semue, lai, lai.. meh tgk madam wahida kite ni tunang..


Tema die PINK! so, aku attend majlis tunang madam why dgn my BFF syuhada. :-)
Serbe pink gitu!


me with cet!!!! tEruje sgt time tu. menjerit2 smbil brpelukkan. * haha*


member2 time skolah dulu. Seriusly.. rindu sgt! 
Dari kiri ain, me, cet & adoi.. :-)

 ni lah dia madam why.. senyum lebar. *maklum lah, die nk brtunang* haha



KAMI!!!


tAHniah ye.. wahida & shuk! dh selamat brtunang..


alhamdulillah. Tahniah skali lg, korang dh selamat di ijab kabulkan. :-)



kan best kalau aku ade kat situ sekali. Cik syuhada, jgn mara ye.. sy curi gmbr dri pacebook awk!


Alhamdulillah.. Allah permudahkan urusan kau wahida sayang ..


awesome sgt. Rase mcm aku nk ikot jejak kau je. Kawin awal. tahniah syg!!!

p/s: thank you for reading this entry:-)










No comments:

Post a Comment