Sunday 6 January 2013

apa yang selalu ada dalam handbag korang :)

Assalammualaiku...
hye ladies.. You all semua penah xcheck kat you all punyer handbag. Ape ade dlm tu? Penah x, weekend kan, off day..korang kemas kini handbag korang? OR bila nak tukar handbag baru, baru korang semua terjah apa yg ada dlm handbag korang? Act, aku nak cakap jujur lah dengan korang kan.. Setiap hari aku akan bawak handbag yg sama g kerja tanpa tengok apa ada dalam handbag tu, BECAUSE aku xde keluarkan apa2 pon dari handbag tu. SO, aku decide xde barang yang tinggal. Usually, Balik kerja dah penat, letak handbag kat meja, in the morning bangun siap2 g kerja and angkut handbag yg sama. That why la.. aku xtengok pun ape yang ade dalam handbag aku.(terukkan). Tapi hari ni, aku dah terjah tengok apa yang ada dalam handbag aku..


mesty la kena ada kan.. Mati aku kalau xde. Lesen, Ic ada dalam ni tau..

2nd thing yang xboleh kalau xde. Act, ni stematil.. Ubat tahan muntah aku. Memang aku kene bawa g mana2..

Vaseline.. Memang kene ada, bab tu xpenah keluarkan.


What is this? errr.. Bende ni kene remove keluar dari handbag. huhu


My buku nota. Memang bawa je kalau nak keje. ada list ubat..Xpernah keluarkan.. huhu.

Kunci rumah merangkap kunci klinik. Bahaya kalau tertinggal. Sbb tu xpernah keluarkan.




oppss.. memang kene ada kan?


USB my phone. memang sentiase ada. Pengganti charge phone aku. 

Aku dah kemas kini handbag aku, korang semua?? 

p/s: thank you for reading this entry..(tarik nafas lega sbb dah buang benda yg xpatut ada dalam handbag ni) haha













No comments:

Post a Comment