Monday 21 January 2013

bukan sekadar warung

Assalammualaikum, selamat petang, selamat sejahtera dan salam 1 Malaysia.. wah.. aku mcm nak berpidato gitu..hukhuk.. Act, xpun.. Korang semue dh mkn? 1 Malam ari tu, aku dgn my family kuar g mkn tau. Dekat warung je TAPI warung yg aku g ni bukan sekadar warung tau.. Sbb makanan die seriusly awesome. Bukan sekadar sedap, banyak, pelbagai rencah didalam nye....huh.. PUAS hati aku.. 



 mee bandung yg kaw..(hukhuk) banyak yg berlambak.. telur dua biji tau. ade udang, sotong, daging, ayam..(complete)




Yang ni aku zoom in sikit bia korang semue nampak..hihi



this my favourite tau.. mi hoon sup.. pehhh memang awesome!!!!!!!


Cer tgk..macam2 ade tau...


ni pulak sambal kicap die..mak ai..memang sedap lahhh


Malam tu, kiteorg minum air yg panas2 je..yela..hujan2 ni...


My adik kembar.. tp muke dieorg xsame pon..


Rindu dieorg!!!!!


it's me..hakhak


my daddy..hoho( mengade nk panggil daddy, pd hal panggil ayah)


oh my mummy...huhuu

p/s: thank you for reading this entry :-)


No comments:

Post a Comment