Wednesday 30 January 2013

Travel diary part 1: trip to sunway

Assalammualaikum... Salam 1 Malaysia!!!! 
hahaha... 
Korang2 semue, see betape excitednye aku hari ni nk update entry kali ni. Pada 26/01/13 ari tu aku & family dah terbang ke bandar Sunway. Kami semue dah menginap kat sunway resort, bershopping kat sunway piramid dan bermandi-manda kat sunway lagoon. Kami gerak pukul 10am.. Walaupon aku sebenarnya dalam keadaan gelabah, xready pape pon. Maklum la aku baru dapat cuti jumaat petang tu. Dr sedikit kejam dgn aku. Hahaha... Tp aku tetap excited nk ber holiday bersama family yg tercinta...



Act, kiteorg g naik bus. Sbb ayah xnak drive. Sakit pinggang katenye.. (me & ayah)


Gelagat my adik. 


Gelagat my family. haha masa baru2 sampai..


Me & my adik2..


My hero yg awesome .


At sunway resort



Reception area..




  Bilik dia yg awesome..

wow..


Kagum sgt tgk bende alah ni.. haha (sebenarnya jakun) haha








Permandangan dari bilik kami..

p/s: thank you korang reading this entry.. Act, me & my family g holiday 3 days tau. Ni baru 1st day kami di bandar sunway






No comments:

Post a Comment