Thursday 31 January 2013

Travel diary part 2: Bandar hilir, Melaka

 Assalammualaikum...
Act, aku pernah pergi melaka tp pergi sekadar pergi je. Xmelawat pun tempat2 bersejarah. Haha.. Tp seingat aku ade pergi A'famosa resort kot tp mase aku kecik2 dulu. Tapi pade tahu 2013 ni aku berkesempatan melawat ke bandar hilur melaka.. sweet moment tau.


mummy and daddy yg always romantik.. :-)


me.. excited sgt2.. hee :-)


setelah beberapa jam.. dah mula bosan. men tab pon mcm xde pape dh.. Act, aku xnk tido. Nk tgk keindahan alam..cewahhh...

my adik..


haha.. kantoi tido.. last2 aku mengaku kalah dan tido..


yes.. sampai pun.. 


bajet betul abg beca ni. Bkn nk pelawa naik.. adoi..


haha.. mcm2..




berminat.. so? beli laa..mane blh amik pic sembarang..


my dad posing baek punyerrrr...

jangan nk posing jerk.. see my dad. bace sejarah yg ade tau ..ohh my hero!!!




makan time.. lapa sgt.. haha


taming sari yg aku excited sgt nak naik tau. ayah, wani dan aku je yg naik..yg lain malas.. xpatot kan? huhu

lalala.. indahnya ciptaan tuhan


my dad & wani

oh my hero..haha

\
permandangan melaka



mummy & daddy..


me? saje posing.. boring + penat

p/s: thank you to my mama & ayah sudi bawa kami semue berjalan2.. haha
















No comments:

Post a Comment