Wednesday 19 December 2012

for HIM!!!



Assalammualaikum cinta <3 <3 <3

Hi korang semue. Terciptenye entry kali ni sebab aku nak lahirkan rase sedih aku kat blog aku merangkap diari aku..(sambil berkerut kening aku ni) kenape aku sedih? * kenape? kenape?* sebab aku xbagi lagi present BUFDAY tok die (MR.N aku lah). Actually, for information bufday die 13.10 ok.. Now? dh pertengahan disember dah. Terukkan? I am very sory dear. 


Dalam hati korang mesti tertanye2 kan.. (why? why? why?) why aku lambat bagi present kat die. Okey, don't worry. Aku akan bagi tahu korang semue. 
(wah..muke lege nampak?

SEBAB pertama: aku lom ade wit nak beli present tu.. *owhh..sory dear, but I make effort FOR HIM tau* (big CLAP for me)

SEBAB kedua; Present yang aku oder tu pulak, susah nk deal. Bab, aku beli present tu online tau.(aku kan jarang online). Ade 1 secret aku nak bagi tahu korang ni. (wahh..nak tahu je ea? hihi) Actually, this is my 1st time tau beli barang online. I like. Easy sangat2. Start dari tu, banyak gak la aku beli barang online. (plEase give me the CLAP again)

SEBAB ketiga: Sedih sangat2 ( Lap air mate jap) Kiteorang xJUMPE lagi !!
Tutup muke...haha

Korang2 semue xnak tahu ke ape present FOR HIM? (ooo..bz body jugak korang ni) heee :-)










Itulah, present bufday FOR HIM.. I hope he like it..
I hope, i hope, i hope.... ;-)


 I hope muke MR.N aku akan lebih happy dari ni..
huk..huk.. ( tengah imagine muke die..wing..wing..)




p/s: thank you for reading this entry.




No comments:

Post a Comment