Wednesday 26 December 2012

MOON COUTURE yang AWESOME


Assalammualaikum.. hello korang!!! agaknye laa kan, ape lah yang tengah bermain kat fikiran korang semue skrg kan.. Tahu x, ape yg tengah ade kat dalam fikiran aku ni? haha.. MOON COUTURE ..


 MOON COUTURE ni lah yg aku tengah fikirkan dari tadi. Seriously, lepas je aku terjumpe www.facebook.com/Bawalchantique ni tadi. Aku rase excited sangat tgk skirt labuh dieorang, dress muslimah dieorang. Seriously awesome. Memang aku berminat sangat, lagi-lagi MOON COUTURE skirt yg color pink. Kalau korang xpercaya? jom tgk...


awesome kan?


Warna pun menarik tau..


oh my Allah.. awesome...

Ok, untuk pengetahuan korang lah kan, MOON COUTURE ni ade design maxi and skirt jenama dieorang tau. Aku pun tengah oder skirt yg awesome tu. T, aku akan update k kalau dah ade..Haha.. Yang bagusnye la kan, MOON COUTURE skirt ni ade size tau. Xkire S ke, M ke, XL pun ade.. 

Untuk maklumat korang semue, TERJAH tau:
Blog dieorang: www.mooncoutures.com

Jom layan, ape yang ade kat MOON COUTURE NI..





p/s: jangan lupa terjah tau and thank you for reading this entry :-)



No comments:

Post a Comment