Monday 31 December 2012

I will miss

Assalammualaiku :)

pejam, celik.. pejam, celik..



This is the last post for 2012. Somehow, i know i'm going to miss 2012 so much. There are too many thing that happened, that apparently, changed my life.
Sometimes, I always think life is unfair and make me dissapointed without any reason.
Actually, life is too short to be sad always.
SO, please smile and think positively.



Aku tahu, Allah sentiasa ada. Allah xpernah jauh dengan kita kalau kita xlupakan Allah.
So, azam aku tahun 2013 ni:
*nak menjadi hamba ALLAH yg xpernah lupa bahawa aku cuma hamba Allah*
*aku juga nak jadi yg terbaik kepada orang2 yang aku sayang, atleast dieorang boleh berbangga dengan aku kan*
buat ape yg mampu lah...
ape yg penting??
berusaha, berdoa, brtawakal kepada Allah
Bila kite ingatkan diri kita, yang kita ni cuma hamba Allah. Kita akan sedar kat mana kedudukan kita. Tanpa Allah yg memberi nikmat, rezeki, kegembiraan, kekayaan, pangkat kepada kita. Kita bukan sapa2. Kita kene sentiasa ingat kepada Allah xkira kita susah atau senang. KRN Allah xpernah lupakan kita.




MANUSIA seperti SEBUAH BUKU..
MUKA DEPAN adaLah TARIKH LAHIR..
MUKA BELAKANG adaLah saat KEMATIAN..
Setiap LEMBARAN adaLah SETIAP hari daLam KEHIDUPAN yang kita Lakukan..

SEKALI TERTULIS, TIDAK akan BOLEH diUBAH semuLa..
TETAPI, seBURUK manapun HALAMAN sebeLumnya, masih TERSEDIA haLaman seLanjutnya yang PUTIH dan BERSIH...



Sebagai manusia biasa, kite xlari dari melakukan kesalahan. TP Allah xpernah lupe untuk bagi kite peluang untuk menebus kesalahan kita.


p/s: happy new year people.. don't forget to smile

No comments:

Post a Comment