Saturday 29 December 2012

interview part 2

assalammualaikum..

prepare for interview. Wake up early. Confident, good appearance. and knowledgeable.
don't forget to pray to Allah.
"Yaallah, kau permudahkan lah urusan ku pada hari"

ready?


see.. before subuh dah wake up, get bath, ready to solat hajat and subuh.. baju nak pakai semue dah prepare semalam. so, in the morning.. tinggal pakai je. Simple make up je. Xmo over2 k. Pakaian pun mesty xmenjolok mata, sopan santun. :-)


yes. At this hospital I will di temuduga..
"semoga Allah permudahkan urusan ku"
(picture ni search kat google, bab xde amik pic pun)

mase process interview tu, aku xde amik satu pic pun. Sbb berada dalam keadaan nerves, takot.
Alhamdulillah. Semue nye berjalan dengan lancar, BUT ade la comment dari puan2 yg interview aku tu. Die cakap aku lack of confident. emmm.. :(
Lepas interview, aku tawakal kepada Allah. Terus berdoa dan berharap pada Allah.


aFter interview, mama terus ajak minum, makan.. Bab aku xmakan ape2 pon before interview. *very afraid sampai xnak makan* Sampai kedai makan, makan xingat dunia..sampai nak muntah.. ouwwh..


After interview dapat duit? heee... actually, tu duit mama. fresh tau..baru kuar dari bank.

thank you to all yang support aku, yang xputus2 bagi semanagat, nasihat pada aku.. Thank you so much to my mama and my adik yg hantar & tunggu aku. teman aku sampai pintu bilik nak interview.
Thank you to my father imam kan semayang hajat last night, my family, makcik2 aku, my Mr.N yg sentiase ade dgn aku & ade bagi jawapan kat aku, my frenzzz yg pray for me, yg wish luck kat aku.
terime kasih yang xterhingge..
I love you all. 
Time2 ni lah aku boleh nampak sape yang sayang kat aku sebenarnya




p/s: thank you !!!!!!!!!!
..







No comments:

Post a Comment