Monday 24 December 2012

is okey if you don't love me like i love you

assalammualaikum cinta...
Malam2 yg dingin ni, bila semua orang dah tidur dengan lenanya. Aku menghadap laptop kesayangan aku untuk membuat coretan cinta, untuk meluah rasa yang ada kat hati aku ni. Aku bersyukur sangat sbb Allah s.w.t dah kurniakan pada aku rasa sayang, cinta sesama manusia. Aku tahu, rasa sayang, cinta n semua pinjaman dari Allah.





Actually, I have chosen to love u lots. Even u don't love me like I love u. BUT my praying are always there for u. I hope, one day u can love me more than I love u. I just wrote this, so that one day someone that I love will read it and realize that how much I love him.


Sy xmintak untuk disayangi, sy xmintak untuk dicintai tapi sy mintak untuk dihargai.. Rasa cinta, sayang yang ada dalam hati sy ni bukan dibuat2, bukan pura2, bukan main2. Rasa sayang, cinta ni adalah memberian dari Allah. 
Dear,
Actually, I want to tell u how much u mean to me. How much I love u. You inspire me to be a better women. I need to tell you that u make my heart smile, you make my day always smile. Saya mintak maaf jika saya xsempurna tapi saya nak sempunakan hidup awak. Asalkan awak tahu yang saya xpernah berhenti memohon dari Allah, saya xpernah berhenti untu membahagiakan awak. 


But, emm.. I' m sorry if I' not pretty enough to be 'yours'
I' m sorry if I'm different from others girls.
I'm sorry if i'm not perfect
but still... i love you.

I promise u, I will be better for u. I'll be the most understandable and supportive women that you deserve. 
May Allah protect him for me.
Amin~


Saya harap, saya bermohon pada Allah. Semoga satu hari nanty saya akan jadi cita halal untuk awak.


amin~







No comments:

Post a Comment