Wednesday 19 December 2012

suke BERANGAN tu xsalah pon :-)

siapa? siapa? siapa? siape yang suke berangan? AKU? eh, no laaaa... jom bace entry ni !!!!!!!!!

assalammualaikum...
Hi korang! Siape yg suke berangan tu mesty terase kan. Mesty cepat2 nak tahu. Siape orangnye yang aku maksud kan kat sini. Orang tu, orang yg terdekat dengan aku. Kadang2 die tidor dgn aku. (tidur berdengkur) huh..! 

 Eh, sakitnye hati aku tengok baby ni membute!!! ( eeergh......!) but soo cute ( senyumm panjang :-) )
 korang, oooo korang.. ORANGnye ade lah my younger sister( tapi xyounger sangat lah, sebab ade adik lagi bawah die) what? Her name? xsuprise la kalau aku bg tahu dulu kan..

 YE2!!!!! betol, betol.. Die lah orang nye yang aku dok cakap dari tadi. Name die NURSAFWANI...Die ni memang kuat berangan tau. Kejap2 die berangan jadi Najwa latiff 
(sambil main gitar).Eh, die pandai main gitar tau. Cakap je lagu ape. Comfrim die boleh gentel. * aku pon xpandai main* haha :-)

Lepas tu, die barangan lagi... Jadi Lisa suriani dalam cite Istanbul aku datang. ( i hope, i hope, i hope) haha.. Actually, aku yg rajin gune ayat tu..haha

Xhabis lagi, die ni memang suke ber MAKE UP tau...emm..cantik laa jugak die make uP. (dalam hati yang sedang CEMBURU) 

 DIE pon, banyak la jugak buat video.. Ala2 najwa latiff gitu..(abis laptop aku penuh video die)  TAPI, kalau korang nak tahu. Aku xpernah halang die nak buat ape. Bagi aku, sape tahu 1 ari nanty angan2 yg die selalu berangan tu menjadi kenyataan. ( suare die sedap tau, tapi jangan bagi tahu die.. T kembang SEMANGKUK kang) haha..
Die juge suke BERANGAN nk jadi doctor tau..

 Tapi aku tengok die xkembang2 pon. Kurus jerk. Aku yang mengembang. Whatever pon yang die buat, die tetap adik aku. X terdetik pon kat hati aku nk halang die, nak mara die.. 

I hope she enjoy with her life..
i hope, i hope, i hope...
haha...
 jom enjoy pic2 die, yang suke BERANGAN...





Xpuas ker?? nah...

heh... ;-) With me, and my adik yg bongsu tu..


Aku harap ape yang die sibuk BERANGAN kan tu menjadi kenyataan. Especially, die berangan nak jadi doctor. Boleh la rawat mama, ayah and semue orang.
p/s: kakak doakan wani tau! Semoge wani jadi insan yang bergune 

okey korang thats all, Thank you for reading this entry dear..









No comments:

Post a Comment