Sunday 30 December 2012

my baby (BB)

ASSALAMMUALAIKUM!!!!!! 
wah... semangat je aku malam ni kan? yes. memang semangat sangat. Sbb *GERAM*.. 
My bb, my bb... jatuh!!!! (mati aku kalau Mr.N tahu) mcm mane BB boleh jatuh?
Dengan muke yg geram berkerut, aku bg tahu. BB jatuh di sebab kan oleh my adik (WANI!) 
sgt geram! my adik tu, dengan gelojohnye. g ketuk pintu kuat2.. yg aku pulak tengah bergayut dgn Mr.N kat tepi pintu.. TERKEJUT TAU....!!!!
 Then, ape lg.. dengan gune kan 1 tangan. aku nk bukak pintu, & nak pegang BB. so? whats going on? BB jatuh laahhh...(Mr.N jgn marah kite, kite syg BB tau, kite xde niat nak jatuhkan die)


BB, i am so sorry.. I hope BB will be fine.. I hope BB will be with me forever and ever. BB beralaskan mary. ( bantal yg merah tu)


semoga BB baik2 saja ya?


Ni lah PELAKU nya ok!!!!! (Mr.N marah die tau, jgn marah kite)
kuikui....

Don't warry BB, one day.. Aku akan beli kan kau cover phone yg comel2 k? tok menutupi badan BB yg itam.. *ooppps...* sorry BB.


sangat comel.. Oh my mickey!!!! Kalau BB pakai.. comel nya..


Nak menangis tengok barang2 mickey & minnie yg comel ni tau...

sape yg pakai ni, xnak kawan die.. sbb jelez sangat..




p/s: gd nite dear!!! esok keje? sangat malas.. tp gagah kan diri. mayb esok gaji. I hope that!!!

No comments:

Post a Comment